Prelegent
Ewa Traczykowska

Firma:

Credit Agricole Bank Polska

Stanowisko:

Dyrektor Departamentu Rozwoju Jakości Obsługi Klienta / Rzecznik Klienta
Słowa kluczowe:
AI
Digitalizacja
RPA

Menadżer z wieloletnim doświadczeniem w zakresie obsługi reklamacji po zarządzanie procesem, optymalizacją, usprawnianiem i mierzeniem jakości. Obecnie kieruje Departamentem Rozwoju Jakości Obsługi Klienta w Credit Agricole Bank Polska i jednocześnie pełni funkcję Rzecznika Klienta.

Posiada zawodowy stopień Senior Menedżera ds. zarządzania procesami i jakością certyfikowany przez ZBP. Kreator innowacyjnych zmian i usprawnień technologicznych w procesach posprzedażowych (robotyzacja, AI).

Jej praca poparta jest wysokimi wskaźnikami efektywności i jakości. Przewodnicząca Komitetu Jakości Usług Finansowych (KJUF) przy ZBP.

Prelegent wielu spotkań i konferencji poświęconych obsłudze reklamacji i zarządzania procesom biznesowym.