Ewa Traczykowska
Firma:
Credit Agricole Bank Polska
Stanowisko:
Dyrektor Departamentu Rozwoju Jakości Obsługi Klienta / Rzecznik Klienta
Słowa kluczowe:
AI
Digitalizacja
RPA
Menadżer z wieloletnim doświadczeniem w zakresie obsługi reklamacji po zarządzanie procesem, optymalizacją, usprawnianiem i mierzeniem jakości. Obecnie kieruje Departamentem Rozwoju Jakości Obsługi Klienta w Credit Agricole Bank Polska i jednocześnie pełni funkcję Rzecznika Klienta.
Posiada zawodowy stopień Senior Menedżera ds. zarządzania procesami i jakością certyfikowany przez ZBP. Kreator innowacyjnych zmian i usprawnień technologicznych w procesach posprzedażowych (robotyzacja, AI).
Jej praca poparta jest wysokimi wskaźnikami efektywności i jakości. Przewodnicząca Komitetu Jakości Usług Finansowych (KJUF) przy ZBP.
Prelegent wielu spotkań i konferencji poświęconych obsłudze reklamacji i zarządzania procesom biznesowym.