Ekspert w zakresie procesów komunikacji posprzedażowej z klientem. Reprezentuje głos biznesu i klientów w obszarze hyper-automatyzacji komunikacji. Pełnił rolę lidera w projekcie ROC3, skupiającym się na wykorzystaniu robota kolaboratywnego w celu optymalizacji komunikacji posprzedażowej.
Konrad w pracy koncentruje się na budowaniu efektywności procesów poprzez ich optymalizację i ciągłe doskonalenie.
Dział projektowo wykorzystując metodologię Lean, Kaizen, Six Sigma.
Kładzie nacisk na ciągły i praktyczny rozwój.
Pełni funkcję Starszego Specjalisty ds. Automatyzacji Procesów w Żabka Polska, gdzie odpowiada za analizę, projektowanie i wdrażanie zautomatyzowanych rozwiązań procesowych.
Dyrektor Działu Digitalizacji i Rozwoju AI, związana z Alior Bankiem od 13 lat.
Ekspert ds. transformacji cyfrowej zwłaszcza w obszarze jej głównych akceleratorów tj. procesów innowacyjnych i szeroko rozumianej sztucznej inteligencji.
Związany z bankiem Credit Agricole, gdzie wdrażał nowe produkty, prowadził programy transformacyjne. Od 3 lat odpowiedzialny za obszar innowacji.
Menadżer zespołu w Alior Bank odpowiedzialny za wdrożenia AI